Zasady realizacji usługi

  1. Zamówienia usług można złożyć telefonicznie lub poprzez e-mail.
  2. Zamówienia realizujemy według określonego cennika.
  3. Pralnia nie gwarantuje całkowitego usunięcie plam z silnych barwników takich jak: moczu z dywanów wełnianych i jedwabnych, niektórych barwników spożywczych, plam zapieranych domowymi sposobami, lub nieodpowiednią chemią, które powodują utrwalenie plam lub spalenie włókna)
  4. Dywan który trafia do naszej pralni jest metkowany, mierzony i fotografowany. Zwracamy uwagę na miejsca uszkodzone.
  5. Na niektórych dywanach i wykładzinach polipropylenowych w miejscach intensywnie użytkowanych mogą pozostać przetarcia będące wynikiem uszkodzeń runa.
  6. Dywany klejone, podklejane, usztywniane mączką kostną mogą ulec rozklejeniu. Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za tego typu dywany. Klient zleca czyszczenie takiego dywanu tylko i wyłącznie na własną odpowiedzialność. Dywany klejone są przyjmowane warunkowo do prania.
  7. Pralnia nie odpowiada za wady ukryte dywanu (wady konstrukcyjne ,wady dotyczące złego farbowania dywanu)
  8. W przypadku podejrzenia że dywan może ulec zniszczeniu pralnia zastrzega sobie prawo do odmówienia wykonania usługi.
  9. Ceny podane na stronie są cenami netto, i zawierają koszty dostawy. Na życzenie wystawiamy faktury VAT.
  10. Każdy dywan o wymiarach nie przekraczających 1m2 liczony jest jak 1m2.
  11. Czas realizacji zamówienie wynosi od 5 do 7 dni roboczych. W okresach świątecznych Wielkiej Nocy i Bożego Narodzenia czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu do 14 dni.
  12. Dywany odbieramy osobiście z Warszawy i okolic. Z pomocą firmy kurierskiej dywany można wysłać do naszej pralni z terenu całej Polski.
  13. Reklamacje przyjmujemy do 48 godzin od dostarczenia przesyłki. Pralni przysługuje 7 dni na rozpatrzenie reklamacji. W przypadku przyjęcia reklamacji koszt przesyłki ponosi firma AGNES. W przypadku nie przyjęcia reklamacji koszty przesyłki ponosi klient.
  14. Złożenie zamówienia oznacza akceptację regulaminu.