- Zamówienia usług można złożyć telefonicznie lub poprzez e-mail.
- Zamówienia realizujemy według określonego cennika.
- Pralnia nie gwarantuje całkowitego usunięcie plam z silnych barwników takich jak: moczu z dywanów wełnianych i jedwabnych, niektórych barwników spożywczych, plam zapieranych domowymi sposobami, lub nieodpowiednią chemią, które powodują utrwalenie plam lub spalenie włókna)
- Dywan który trafia do naszej pralni jest metkowany, mierzony i fotografowany. Zwracamy uwagę na miejsca uszkodzone.
- Na niektórych dywanach i wykładzinach polipropylenowych w miejscach intensywnie użytkowanych mogą pozostać przetarcia będące wynikiem uszkodzeń runa.
- Dywany klejone, podklejane, usztywniane mączką kostną mogą ulec rozklejeniu. Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za tego typu dywany. Klient zleca czyszczenie takiego dywanu tylko i wyłącznie na własną odpowiedzialność. Dywany klejone są przyjmowane warunkowo do prania.
- Pralnia nie odpowiada za wady ukryte dywanu (wady konstrukcyjne ,wady dotyczące złego farbowania dywanu)
- W przypadku podejrzenia że dywan może ulec zniszczeniu pralnia zastrzega sobie prawo do odmówienia wykonania usługi.
- Ceny podane na stronie są cenami netto, i zawierają koszty dostawy. Na życzenie wystawiamy faktury VAT.
- Każdy dywan o wymiarach nie przekraczających 1m2 liczony jest jak 1m2.
- Czas realizacji zamówienie wynosi od 5 do 7 dni roboczych. W okresach świątecznych Wielkiej Nocy i Bożego Narodzenia czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu do 14 dni.
- Dywany odbieramy osobiście z Warszawy i okolic. Z pomocą firmy kurierskiej dywany można wysłać do naszej pralni z terenu całej Polski.
- Reklamacje przyjmujemy do 48 godzin od dostarczenia przesyłki. Pralni przysługuje 7 dni na rozpatrzenie reklamacji. W przypadku przyjęcia reklamacji koszt przesyłki ponosi firma AGNES. W przypadku nie przyjęcia reklamacji koszty przesyłki ponosi klient.
- Złożenie zamówienia oznacza akceptację regulaminu.